Vállalkozz jól – avagy ügyfélszerzés mesterfokon

A bevétel az ügyféltől vagy vásárlótól jön. De honnan jön az ügyfél?

A világhálón lévő összes megjelenés, weboldal, blog stb. szinte minden esetben a bevétel miatt van fent. Több millió honlapból viszont hogy találja meg az ügyfél pont a te oldaladat.

Azt tudni kell, hogy a leendő vásárlónak két dologból van kevesebb, mint azt szeretné. Ez a pénz és az idő. A pénzzel nem tudunk mit kezdeni, de az idejét megpróbálhatjuk takarékosan lefoglalni.

Először is jóban kell lenni a google-val.

Ha valaki keres valamit, beír egy szót, ez a kulcsszó. Jó esetben a google tudja, hogy azzal a kulcsszóval nevezett valamivel foglalkozunk mi is és megjeleníti az oldalunkat a találati listán. Ha jók vagyunk, akkor valahol az első oldalon, ha nem, akkor a legutolsón. Arról már beszéltünk, hogy az ügyfélnek nincs ideje keresgélni, megnézi az első oldalt, talán a másodikra is átlép, de ennyi. Ha az utolsó oldalon hoz a google, akkor soha nem jön létre a kommunikáció közted és a vásárló között.

A honlapnak már első ránézésre érdekesnek kell tűnni. Kiemelve kell megjeleníteni a fontosnak ítélt szavakat, amiből egyértelműen kiderül, hogy miről szól az oldal. Mi az ajánlatod és az miért jobb, mint másé.

Ha eddig lekötötted a vásárló figyelmét, akkor az már fél siker. Az igazi siker pedig akkor jön el, ha a bizalmát is megszerezted, mert akkor nagy valószínűséggel rákattint a „kosárba” gombra vagy az időpont foglalásra, vagy felhív telefonon.

A honlapodnak alkalmasnak kell lennie arra, hogy megszerezd az ügyfelet és ez nem egyszerű, de ebben tudunk segíteni. Persze önmagában azért a honlap sem elég, fel kell építeni egy rendszert. Ismertté kell tenni a honlapot.

Ha az a szolgáltatás vagy áru, amit szeretnél a vevőnek közvetíteni, olyan amire van igény, és azt olyan áron tudod nyújtani, akkor az már siker.

Az autókozmetikára van igény. A segítségünkkel olyan áron és olyan minőségben tudod kínálni, hogy azt keresni fogják.

Vissza...